El Canal Empresa de la Generalitat de Catalunya, ofereix força informació de com elaborar un PLA DE MÀRQUETING
El Centro Europeo de Empresas e Innovación del Principat d’Astúries, té una pàgina dedicada a la creació d’empreses i també ofereix informació sobre la confecció del pla de màrqueting.
A la pàgina del centre de formació on-line Márketing XXI, hi trobem un capítol dedicat al pla de màrqueting.
BIC Galicia, ofereix molts recursos per als emprenedors. Entre ells, hi trobem un document molt complert en format “pdf” anomenat: Como elaborar un plan de márketing
També la Universitat d’Extremadura, a través del seu portal EducaMárketing, oefereix en format “pdf” una: Guía para la elaboración de un plan de márketing
Alguns enllaços interessants:
- Definició i parts del pla de màrqueting
- 4 pasos per definir un pla de màrqueting
- Pla de màrqueting ‘on-line’
- Primera part del pla de màrqueting ‘on-line’
- Segona part del pla de màrqueting ‘on-line’
- Elements del pla de màrqueting
En tot l’àmbit de l’estratègia empresarial, una aportació innovadora ha estat la que fa referència al Business Model Canvas:
- L’Agència per la Competitivitat de l’Empresa, ens en dóna informació en el seu Banc de coneixement empresarial.
- També trobareu informació (en anglès) a la pàgina Canvanizer
- La revista Emprendedores hi dedica un article.
- Pot ser també d’interès la pàgina Advenio (strategy & business design)
- La web Emprender es posible tamé dedica un espai al Canvas
Guia per elaborar un Pla de Màrqueting Digital