Comiat

Posted on

ByeNo m’agrada marxar sense acomiadar-me. Aquest blog ha estat aturat massa temps. Durant aquests mesos he pensat què fer-ne. La realitat és que, quan un abandona la seva professió definitivament, al principi té la impressió que hi quedarà connectat per sempre més, però la vida continua. Els llibres tècnics van desapareixent de l’estanteria, els apunts i anotacions acaben a la deixalleria i d’altres coses ocupen aquests espais. Nous compromisos, noves coneixences, nous reptes, noves activitats. Tot plegat, nous camins que et porten cap a d’altres indrets, allunyant-te, possiblement cada cop més, de l’esfera professional que ha ocupat bona part de la vida fins llavors.

Descarto l’opció d’eliminar definitivament aquest blog i m’estimo més deixar-lo inactiu, per si els seus continguts, en algun moment, encara poden ser útils a algú. Tanmateix, descarto fer-hi noves entrades i actualitzar-lo. Així doncs aquesta serà la darrera entrada. Malgrat tot, com que és difícil eliminar del tot la tendència a donar un cop d’ull a aspectes d’aquells que han ocupat la vida professional, ofereixo l’opció de seguir el meu perfil de Linkedin (francesc-brunes) on amb certa freqüència hi trobareu, ja sigui articles dels que publico al meu blog personal ÀGORA, com també articles aliens de temes professionals que he trobat tot navegant per la xarxa. També, de forma esporàdica, des del perfil de Twitter @empresamq i amb el hashtag #empresamq hi trobareu continguts que poden resultar del vostre interès.

Jo ho veieu, les xarxes ens ofereixen la possibilitat, ni que sigui passant per un estret passadís, de mantenir-nos en contacte i de continuar compartint, ni que sigui de tant en tant, continguts al voltant del món econòmic i empresarial. Potser doncs, aquest comiat, hauria de ser més aviat un a reveure!

8 thoughts on “Comiat

    Mohamed Lemhani said:
    8 Març 2019 a les 5:37 PM

    La vida, entre altres coses, es cremar etapes i això fem.
    Gràcies per tot Francesc!

    M'agrada

    Miquel said:
    8 Març 2019 a les 5:40 PM

    A reveura !!

    M'agrada

    Nabil Belhadi said:
    8 Març 2019 a les 9:02 PM

    Gracias por todo Francesc. Eres de esos profesores que nunca caen en el olvido, porque a parte de conocimientos, aquel curso de 2014 nos transmitiste pasión por el MKT.

    M'agrada

    Ll. Moutinho Sánchez said:
    12 Març 2019 a les 9:07 AM

    Que vagi molt bé Francesc. Les formigues no s’aturen mai.

    M'agrada

      Francesc Brunés responded:
      12 Març 2019 a les 10:33 AM

      Gràcies Lluís. Ja no me’n recordava de les formigues, però és cert que treballen molt.

      M'agrada

Deixa un comentari: