Les relacions públiques és una poderosa arma dins la política de comunicació de les empreses. No pretén vendre de forma directa, però les seves accions obtenen per part del públic un alt més de grau de confiança que la publicitat. Per això milloren la imatge de l’empresa i a la llarga poden ser molt rendibles. A continuació hi trobareu recursos i informació sobre aquesta eina:
El portal Top Comunicación & RR.PP. és tot un referent sobre el sector de les relacions públiques a l’estat espanyol.
El blog “Entrecot al punt i coma” ofereix entre altres coses interessants, un article sobre una mala campanya de relacions públiques protagonitzada per una coneguda empresa del sector de l’automoció.
L’estudiant Patrícia Farrés, en el seu blog “El racó de les relacions públiques” publica tot un seguit d’articles sistematitzats sobre teoria d’aquesta eina de comunicació.
Una aportació a aquest món és la del blog: Essències de les relacions públiques
Una altra estudiant del Grau de Relacions Públiques i Publicitat, la Clara Mir, publica els apunts de 1r curs. Tot i certes similituds amb altres blogs ja recomanats en aquesta pàgina, pot ser interessant visitar-la el seu blog: Gènesi de Publicitat i Relacions Públiques