El món és canviant. El màrqueting digital, encara més. Per això és molt difícil oferir continguts “estàtics” relacionats amb aquesta temàtica. Els suggeriments que trobareu a continuació enllacen sempre a espais i eines dinàmiques. Quan una cosa es mou, cal seguir-la. Per això, si un vol estar al dia sobre màrqueting digital ha de fer un esforç de seguiment d’espais a la xarxa per mantenir-se “en forma”.
Dins d’aquest apartat hi trobareu l’espai “Càpsules”. Es tracta de publicacions breus, d’un màxim de cinc pàgines cadascuna, sobre diversos temes bàsics de màrqueting digital. Es tracta d’un apartat que encara es troba en construcció. S’hi van afegint “càpsules” a mesura que estan llestes.
Una manera de mantenir-se actualitzat sobre el món de l’empresa i el màrqueting, especialment de coses relacionades amb el màrqueting digital, és seguir el perfil de Twitter, germà d’aquest blog: @empresamq
El diari digital Puro Marketing, té una secció dedicada específicament al màrqueting digital.
Un lloc interessant és també el creat per Carlos Bravo: Marketing de Guerrilla en la web 2.0
El blog de Tristán Elosegui
El jove Víctor Martín ofereix aportacions molt interessants en el seu blog
El blog de la Dolores Vela
Hablando en corto és el blog de la María Lázaro.
Un blog molt complert és de Sólo Marketing
L’agència de màrqueting online, té un interessant blog: BITmarketing
En José Galán, aporta el blog Cosas sobre Marketing online
Interessant també el blog Interactividad.org
L’agència interactiva MARKETINET, ofereix un canal de Youtube nomenat Exprime la red
Un espai ple de continguts el de l’empresa e-interactive
Recomanable el blog Social With It
El blog del consultor de social media i màrqueting online Paco Viudes
Des de Carabanchel, el blog del Valen Hernández
El valencià Carlos Carbellido ha creat el blog: Un community manager
Presenta també un bon potencial l’espai: Marketingneando – Tu blog 2.0
Interessant també la pàgina web del Ramón Fernández Baeza
Moltes eines en aquest espai anomenat Comenzando de cero
Un grup que treballa en el camp de les noves tecnologies, la comunicació i el social media, ofereix un ampli ventall de recursos en el seu blog: SoMaMFyC
Guia per elaborar un Pla de Màrqueting Digital