El món de la comunicació empresarial
Dediquem aquest apartat a una de les peces del “puzzle” que constitueix l’empresa. Avui en dia possiblement sigui una de les àrees clau de l’empresa, juntament amb la recerca i la innovació tecnològica. El millor producte, el més nou, el més perfecte, no es vendrà si no aconseguim comunicar-lo adequadament als consumidors. Ningú compra una cosa si no sap que existeix.
Un món, aquest del màrqueting, ple de creativitat i imaginació, però mai exempt de càlcul i de gestió empresarial adreçada a l’objectiu de la rendibilitat de l’empresa. Un món tan criticat com admirat. Un món que sovint voreja perillosament qüestions ètiques que creen polèmica a la societat. La publicitat intenta cobrir necessitats dels consumidors o crear aquestes necessitats? Consumir ens fa més feliços?
El professor Philip Kotler ens fa una breu introducció al màrqueting en aquest vídeo de cinc minuts:
També a la publicació digital Puro Marketing hi trobarem bons continguts sobre Màrqueting, Publicitat i Social Media.
Marketing Directo, IPMark i Marketing News són també publicacions recomanables per estar al dia en qüestions de màrqueting.