Màrqueting

El món de la comunicació empresarial

Dediquem aquest apartat a una de les peces del “puzzle” que constitueix l’empresa. Avui en dia possiblement sigui una de les àrees clau de l’empresa, juntament amb la recerca i la innovació tecnològica. El millor producte, el més nou, el més perfecte, no es vendrà si no aconseguim comunicar-lo adequadament als consumidors. Ningú compra una cosa si no sap que existeix.

Un món, aquest del màrqueting, ple de creativitat i imaginació, però mai exempt de càlcul i de gestió empresarial adreçada a l’objectiu de la rendibilitat de l’empresa. Un món tan criticat  com admirat. Un món que sovint voreja perillosament qüestions ètiques que creen polèmica a la societat. La publicitat intenta cobrir necessitats dels consumidors o crear aquestes necessitats? Consumir ens fa més feliços?

El professor Philip Kotler ens fa una breu introducció al màrqueting en aquest vídeo de cinc minuts:

Fundamentos del Marketing

També a la publicació digital Puro Marketing hi trobarem bons continguts sobre Màrqueting, Publicitat i Social Media.

Marketing Directo, IPMark i Marketing News són també publicacions recomanables per estar al dia en qüestions de màrqueting.


Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s