Aquest espai vol oferir continguts bàsics i breus, en forma de càpsules d’un màxim de cinc fulls cadascuna, que ajudin a tenir una visió introductòria i relativament “estable” de diferents components del màrqueting digital.
El projecte inclou inicialment un nombre de càpsules d’entre 16 i 20 que s’aniran publicant a mesura que estiguin llestes. En el seu moment va ser una iniciativa sorgida per la manca d’aquests continguts en els estudis de Gestió Comercial i Màrqueting. Ara pot ser un lloc de consulta per qui ha de cursar la Unitat Formativa de Màrqueting Digital i també per a tothom qui cregui que li pot ser útil.
CÀPSULES
- Màrqueting i Internet
- De màrqueting 1.0 a SMM
- Màrqueting digital
- TiC i màrqueting
- Pàgines web
- Els blogs
- Publicitat online
- Email màrqueting
- Cercadors
- SEM / SEO (posicionament) + [HiperCàpsula SEO]
- Community Manager
16 gener 2014 a les 9:00 PM
[…] Càpsules […]
M'agradaM'agrada