Màrqueting de continguts

Posted on Updated on

pomesEl meu avi, deia: “En el pot petit hi ha la bona confitura”. Certament, a vegades no és l’aparença el més important, sinó el contingut. Més d’una vegada agafem una poma ben bonica, vermellosa i brillant, semblant ben bé a aquella de la Blancaneus. Però renoi! quan la tallem i arribem al seu interior, uns habitants imprevists, ens posen de manifest un contingut força galdós. Tot era només una aparença!

El contingut és tant important! Les empreses no poden vendre només boniques façanes, com si fossin decorats de Hollywood, darrera de cada producte, de cada servei, hi ha d’haver-hi una realitat de qualitat, de bon ús, de bon servei, … Aquesta idea de contingut ha arribat també al món del màrqueting i la publicitat. Avui en dia se’n parla molt. “Content Marketing” en diuen els anglesos. No és ara ni aquí el lloc per fer una llarga explicació del que hi ha darrera aquestes paraules. Només ens cal intuir que es tracta d’una corrent innovadora al màrqueting, que aposta per dissenyar una estratègia de comunicació empresarial basada en donar, oferir, regalar als possibles consumidors, continguts que poden resultar-los-hi interessants per sí mateixos. Sovint, semblaran deslligats del producte que es vol vendre o promocionar. Són però, una gran estratègia per crear imatge de l’empresa i transformar clients en “fans”.

Us deixo un anunci del Banc de Sabadell que fa uns mesos va còrrer per la televisió. Em sembla un bon exemple d’aquest màrqueting de continguts. Però, és clar, com sempre m’agradaria molt conèixer la vostra opinió. Saber què en penseu. Si podeu aportar altres exemples d’aquest màrqueting de continguts. Què opineu d’aquest exemple? Quina informació voleu compartir sobre el tema. Totes i tots, hi sou convidats.

Ah! I, bones Fires per a tothom! Tingueu seny!

Advertisements

Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s