Despertar l’empresa

Posted on Updated on

coneixementAquest mati estava donant voltes al tema que triaria per aquesta nova entrada. Dubtava entre diversos aspectes que durant aquesta setmana hem treballat amb els diversos grups. Era atractiu parlar de la rendibilitat, no només sota l’aspecte econòmic o financer. També ho era parlar del producte des del punt de vista del màrqueting. Tampoc cal abandonar mai la temàtica dels recursos humans que tant dóna de sí. Però de sobte, ha caigut a les meves mans un article d’en @jordigoula “Desperteu la vostra empresa!” publicat avui mateix al diari La Vanguardia. Ostres! M’ha semblat que podia ser un bon element de reflexió de tot plegat. El potencial que té l’empresa sovint sense descobrir del tot. El coneixement com element bàsic del desenvolupament empresarial. El desaprofitament que amb massa freqüència es fa dels recursos humans, per potenciar “el producte” de l’empresa i augmentar la seva rendibilitat. A més, amb exemple inclòs.

Genial! Us convido a llegir-lo (en edició castellana), seguint aquest enllaç:

 https://docs.google.com/file/d/0B5Y3lfSFEZHNRWhIU2Z2Zm1aOHM/edit

Com sempre també us convido a dir-hi la vostra…

Advertisements

4 thoughts on “Despertar l’empresa

    Samuel said:
    20 gener 2013 a les 11:46 PM

    LLegint-me l’article crec que el problema en moltes empreses es que tenen la teoria de com s’han de fer les coses que prefereixen seguir una pautes ja dictades, a arriscar i a enganxar-se els dits. Perquè com bé dius en tota acció s’hi busca una rendibilitat, en la teoria podem deduir-la clar, però amb les idees mai se sap, tan pot ser una idea genial com un pou dels desitjos on hi llances una moneda esperan un que es realitzi allò en que penses.
    Per això veien com està el panorama, imagino que poques empreses són capaces d’arriscar-se quan tenen un camí assegurat, perquè veien que els intraemprenedors no acaben de llançar-se tampoc genera gaire confiança crec.

    M'agrada

    Miquel Dorca said:
    21 gener 2013 a les 6:11 PM

    Volia llegir l’article però per més que ho intento em dòna error. Més trad ho torno a provar.

    M'agrada

      Francesc Brunés responded:
      21 gener 2013 a les 6:29 PM

      Ho he provat i a mi em funciona. No sé si a algú més li passa. Gràcies Miquel.

      M'agrada

    César Paredes said:
    25 gener 2013 a les 10:16 PM

    Interesante lo del Spin-off igual es muy conocido, pero yo no sabia que significaba cuando lo leí, estaría muy bien que se diera de vez en cuando, aunque no conozco ningún caso en concreto. En cuanto al resto del articulo en especial lo que pone al final…creo que es la clave, tener esa misma ilusión que cuando se empezaba, para así poder avanzar firmemente y con decisión, sin miedo al fracaso pero siempre estudiando bien aquello antes de dar el paso a algo nuevo naturalmente; ya que algún caso de estos en mi país lo he visto, la última vez que fui de vacaciones, el amigo de un amigo, tenia un dinero para montar un negocio de jugos de frutas naturales (algo que viene teniendo éxito por allí, es un chico muy decidido pero por lo visto, no hizo los estudios suficientes del mercado y la posición del negocio, estaba muy bien montado estéticamente, todo muy nuevo, etc…pero falto de publicidad y sobretodo de localización estratégica le falto se ve, y termino por fracasar.

    M'agrada

Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s