Màrqueting social

Posted on Updated on

Es parla molt del màrqueting social com una expressió relativament nova que està capgirant, i molt, els conceptes de màrqueting tradicional. Només cal pensar que per primer cop en la història, la comunicació empresarial esdevé clarament interactiva. La relació i l’intercanvi amb els consumidors és intensa i constant i, no només de forma individual, sinó en grup, en xarxa. Per acabar-ho d’arreglar, això es produeix de forma immediata, en temps real, sense lapsus de temps entre la informació i la resposta. On ens portarà tot plegat? Possiblement el camí ens ho anirà dient.

Avui a MarketingDirecto hi ha un article interessant, sobre això: “6 estrategias para una comunicación de marca exitosa en Twitter”.

Anuncis

Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s