Consumidor i màrqueting

Posted on

El programa de TV2 “La noche temática” va emetre el 16 de juny de 2012, dos interessants reportatges al voltant de la influència del màrqueting sobre el consumidor, des de dos vessants diferents. En el primer reportatge es parla dels centres comercials i del seu poder d’atracció i de factor de canvi en els costums i procés de compra dels consumidors. El reportatge s’anomena: “El poder de los centros comerciales” (52′ 03″).

El segon reportatge parla d’una de les més modernes tendències del màrqueting per conèixer les preferències dels consumidors i l’efecte que un anunci pot fer sobre les emocions, la memòria, etc. Dins del reportatge s’hi inclou també una breu referència a l’evolució del màrqueting. Aquest vídeo porta el títol de: “Seducir al consumidor. Neuromarketing” (53′ 02″).

Advertisements

Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s