‘Pop-up’ i ‘cross channel’

Posted on Updated on

L’empresa Delhaize va obrir el passat 2 d’abril la seva primera botiga “Cube Delhaize Direct”, amb característiques de ‘pop-up’ i amb una aposta 100 % pel “cros channel”, ja que la seva durada serà efímera i a més permet comprar simultàniament i des del mateix espai a través del canal de venda directa i el de venda ‘on-line’ a través de codis QR. L’experiència es porta a terme a l’estació central de Brussel·les. Podeu ampliar la notícia a les pàgines de la revista especialitzada:

D/A Retail.

Advertisements

Deixa un comentari:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s